Khamis, 20 Mei 2010

bzy

rasanya hari ni lain daripada yang lain. banyak kerja. hari ni baru aku rasa hidup dalam praktikal yang berguna. aku rasa masaku tidak sia-sia hari ini. best walaupun banyak kerja. macam ni baru hidup namanya. seronok. esok sambutan hari guru kebangsaan peringkat negeri sarawak. semua orang bzy kecuali aku. sebab aku praktikal. so aku kena wat keja lain. macam best je. kalau la hari-hari macam ni. alangkah gembiranya aku. hidup dan masaku dipenuhi dengan tugasan. teringat aku masa di kl. pagi isnin hingga rabu g kuliah. bangun kol 6 solat, tido n bangun semula kol 0730 mandi n bersiap g kuliah. kuliah start kol 0900 sampai petang. usai kuliah g main lib cari bahan wat xcment. hari khamis sampai ahad kerja sambilan di mc donald. dari kol 12-10mlm. seronok. x pernah bosan. masaku terisi dengan padat. kalau ada latihan g latihan. lagi best. dapat kuarkan peluh. penat sikit tapi best.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan