Selasa, 18 Mei 2010

entah

hari ini kurasa sepi sekali. Tiada riuh kicauan burung. bosan. Rasa itu menyaluti tubuhku. Hari ini genaplah lapan hari aku menjalani latihan praktikal. Aku rasa seperti orang bodoh. Bak kata emah aku, hidup macam rebak(sampah). air pasang ke hulu, air surut ke hilir. Buat kerja tak mendatangkan apa-apa faedah. Rasa berdosa dengan rakan seperjuangan intake 30(PALAPES UM). mana taknya. aku disini duduk membesarkan bontot. rakan-rakan di sana berhempas pulas memerah keringat menjalani latihan. timbul rasa cemburu. mesti lepas latihan nanti stamina mereka tinggi. aku kat sini makin lemah. asik duduk je. jalan jarang-jarang je. peluh langsung tak keluar. hampeh. hidup buang masa jak. tak tahu nak buat apa.
kepada kawan-kawan yang ada di luar sana, sesiapa yang ada idea nak buat apa dikala kebasanan melanda jiwa silalah bagitau kat saya ae.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan